КОРОЛІВСТВО ЛЕДАРІВ (казка для дітей, які постійно лінуються)
Того ранку Антону все ніяк не хотілося вилазити з ліжка. Хотілося лежати і ніжитися весь день.– Вставай, Антошка! Весь день проспиш, – бурчала бабуся.12:12 15.11.2024
Консультант інклюзивно-ресурсного центру
(практичний психолог)
Школоберда Анна Михайлівна
Уся діяльність практичного психолога ІРЦ спрямована на розвиток дитини з особливими потребами, організацію комфортного середовища для неї та базується на основі Конституції України, Конвенції ООН “Про права дитини”, Конвенції “Про права осіб з інвалідністю”, Загальної декларації прав людини, Етичного кодексу психолога, законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про охорону дитинства”, а також відповідно до “Положення про інклюзивно-ресурсний центр” від 12 липня 2018 №545, “Положення про психологічну службу системи освітян України” від 31 липня 2018 року за №885/32337 та наказу МОН України від 08.08.2017 №1127 “Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освітян України на період до 2020 року” та з урахуванням таких принципів роботи ІРЦ, як:
• повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей;
• недопущення дискримінації та порушення прав дитини;
• конфіденційність;
• доступність освітніх послуг з раннього віку;
• міжвідомча співпраця.
Консультант інклюзивно-ресурсного центру (практичний психолог) здійснює корекційно-розвиткову роботу за наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів, формує та розвиває у дитини вищі психічні процеси (пам’ять, мислення, увагу, уяву, сприймання, а також різні необхідні комунікативні, соціальні навички і якості для кращої соціалізації та адаптації дитини).
Корекція тривожності, зниженої самооцінки, страхів, зняття агресивних проявів поведінки. Дитина потребує психологічної допомоги, якщо потрапила у складні життєві обставини, пережила втрату близьких, переживала насильство.
Консультат інклюзивно-ресурсного центру у своїй роботі використовує різноманітні методи корекції: терапевтичну бесіду, арт-терапію, малювання піском, казкотерапію та ін. Проводить корекційно-розвивальні заняття з розвитку когнітивної та емоційно-вольової сфери дітей. Сприяє повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дитини на кожному віковому етапі.
Завдання консультанта (практичного психолога) ІРЦ:
1.Здійснює первинний прийом батьків або законних представників дитини.
2. Проводить діагностичну оцінку когнітивної сфери дитини з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага.
3. Проводить діагностичну оцінку емоційно-вольової сфери дитини, з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин.
4. Робить висновок на основі даних діагностичної оцінки (щодо форм організації корекційного навчання, виховання з урахуванням психофізичних можливостей та індивідуальних особливостей дитини).
5. Бере участь у засіданнях фахівців центру та узагальненнях результатів комплексної оцінки (приймається колегіальне рішення про напрями, обсяг психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами/для дитини з інвалідністю — з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).
6. Надає рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
7. Надає консультативну та методичну допомогу педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх закладів та батькам або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами, які не відвідують навчальні заклади, а також надає інформацію стосовно мережі закладів освіти, де надають допомогу таким дітям.
8. Надає консультативно-психологічну допомогу батькам або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей.
9. Бере участь та організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.
Основна форма проведення занять – індивідуальна.
КОРОЛІВСТВО ЛЕДАРІВ (казка для дітей, які постійно лінуються)
Того ранку Антону все ніяк не хотілося вилазити з ліжка. Хотілося лежати і ніжитися весь день.– Вставай, Антошка! Весь день проспиш, – бурчала бабуся.12:12 15.11.2024
11:58 15.11.2024
ЯК ПІКЛУВАТИСЯ ПРО СЕБЕ І БУТИ В РЕСУРСІ?
Дорога до цілей дуже довга, якщо працювати на останньому подиху, то здоров’я не вистачить усе втілити у життя.12:31 11.06.2024
10 Великодніх мультфільмів, які варто подивитись із сім’єю
Напередодні Великодня, а особливо тепер на час карантину, можна провести весело час з дитиною за переглядом чудових тематичних мультфільмів про це світле свято.10:03 07.05.2024
20 психогімнастичних вправ для всебічного розвитку дитини
1. "Дзеркало" - діти по черзі відтворюють рухи та міміку один одного.10:00 07.05.2024
09:15 12.04.2024
"Поради батькам щодо взаємин з дитиною з особливими освітніми потребами"
Дитина із особливими освітніми потребами потребує постійної батьківської підтримки. Підпорядкувати таку дитину загальноприйнятим правилам поведінки в суспільстві неможливо, тому треба навчитися взаємодіяти і спілкуватися з нею.09:10 12.04.2024
Книги, які допоможуть розвинути емпатію
Емпатія – це усвідомлене співпереживання поточному емоційному стану іншої людини без втрати відчуття походження цього переживання. В наш час техногенності та стрімкості життя дуже часто не вистачає співпереживання та підтримки від оточуючих.14:31 11.04.2024
Цікаве заняття-запорука успішного розвитку!
Коли я готуюсь до занять для мене важливо щоб мені та дитині було цікаво!09:05 01.02.2022