A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області

Підсумки роботи атестаційної комісії ІІ рівня (протокол №3)

Дата: 25.04.2024 10:43
Кількість переглядів: 3

 

ПРОТОКОЛ
засідання атестаційної комісії

«19» квітня 2024 року                                                              № 3

 

Відділ освіти, молоді та спорту Новгород-Сіверської міської ради

Чернігівської області

 

Голова - КОВАЛЬЧУК Тетяна

Секретар – КОСЕНКО Раїса

 

Присутні члени атестаційної комісії:

БЕЛЬДЯГА Світлана

ЖОРОВА Алла

КОВАЛЕНКО Олеся

КОРОТКЕВИЧ Катерина

КОСТИР Світлана

МАКСИМЕНКО Марія

МАКСИМОВИЧ Тетяна

ПЛАХУТА Людмила

ТИТОВА Оксана

 

Запрошені:

ЗЮЗЬКО Ірина, директор Новгород-Сіверського ЦПРПП Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області

 

ПОЛЮШКО Наталія, директор Новгород-Сіверського ІРЦ Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1. Про підсумки атестації педагогічних працівників: консультантів КУ «Новгород-Сіверський ЦПРПП», КУ «Новгород-Сіверський ІРЦ», директорів Биринського, Чайкинського, Дігтярівського навчально-виховних комплексів, КУ «Новгород-Сіверський ЦПРПП», Смяцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Новгород-Сіверської початкової школи «Дзвіночок», Лосківської, Стахорщинської ЗОШ І-ІІ ступенів, Биринського, Чайкинського навчально-виховних комплексів, які атестуються у 2023/2024 навчальному році.

 

СЛУХАЛИ:

1. КОВАЛЬЧУК Тетяна, голова атестаційної комісії, начальник відділу освіти, молоді та спорту Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області, сказала, що для дотримання процедури атестаційного процесу маємо визначити порядок голосування за прийняття рішень щодо результатів атестації педагогічних працівників та запропонувала голосувати на засіданні відкрито.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Членам атестаційної комісії голосувати відкрито.

Далі Тетяна Миколаївна зазначила, що атестація педагогічних   працівників – це система заходів, спрямованих на всебічне комплексне оцінювання їхньої педагогічної діяльності. Для об'єктивного та неупередженого оцінювання результатів діяльності педагогічних працівників, які атестуються у 2023/2024 навчальному році, атестаційною комісією відділу освіти, молоді та спорту були розподілені обов'язки між членами атестаційної комісії щодо розгляду документів, поданих до атестаційної комісії. У визначений строк педагогічні працівники, які атестуються, подали матеріали на розгляд атестаційної комісії. Зауважень до поданих матеріалів немає.

2. КОРОТКЕВИЧ Катерина, член атестаційної комісії, голова первинної профспілкової організації Новгород-Сіверської громади Профспілки працівників освіти і науки України, повідомила, що консультант Новгород-Сіверського центру професійного розвитку педагогічних працівників Косенко Раїса Петрівна має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Початкове навчання» і працює на посаді з березня 2021 року. У межах професійних обов’язків здійснює консультативно-методичний супровід професійних спільнот вихователів закладів дошкільної освіти, вихователів груп подовженого дня, вчителів початкових класів, математики та фізики, є секретарем консультативно-методичної ради ЦПРПП.

Постійно підвищує свою професійну майстерність шляхом тренінгів, вебінарів, майстер-класів, конференцій тощо. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, освітній онлайн-платформі «Прометеус», ГО «Академія цифрового розвитку» та інші, усього 340 год: 17 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 24 год - робота з учнями з ООП; 2021 рік - 82 год, 2022 рік - 80 год, 2023 рік - 136 год, 2024 рік - 52 год.

Має глибоку науково-теоретичну підготовку, що дозволяє їй ґрунтовно, всебічно планувати та координувати роботу з вдосконалення педагогічної майстерності педпрацівників, сприяє впровадженню інноваційних  технологій в освітній процес закладів загальної середньої і дошкільної освіти. Надає індивідуальну методичну допомогу, проводить семінари-практикуми, масові заходи тощо, сприяє участі педагогів громади у професійних конкурсах обласного рівня.

Володіє інформаційно-комунікаційними технологіями та цифровими пристроями для доступу до інформації, створює освітні продукти на допомогу педагогічним працівникам, керівникам закладів освіти - розробляє проєкти наказів, методичних рекомендацій, документів.

Відзначається високою культурою, моральними якостями, користується повагою серед колег і педагогів громади. Доброзичлива, чуйна, коректна у спілкуванні з людьми.

Запропонувала атестувати Косенко Раїсу Петрівну на відповідність займаній посаді, підтвердження 14 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 10 (десять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 1 (один).

Максименко Марія Олександрівна, консультант КУ «Новгород-Сіверський ЦПРПП» має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)» і працює на посаді з березня 2021 року. У межах професійних обов’язків здійснює консультативно-методичний супровід професійних спільнот вчителів суспільно-гуманітарного напряму, інформатики та  технологій, бібліотекарів закладів загальної середньої освіти.

Постійно підвищує свою професійну майстерність шляхом тренінгів, вебінарів, майстер-класів, конференцій тощо. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, освітній онлайн-платформі «Прометеус», НМЦ «Освіта для майбутнього» та інші, усього 423,5 год: 80 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 41 год - робота з учнями з ООП;  2021 рік - 118,5 год, 2022 рік - 36 год, 2023 рік - 242 год, 2024 рік - 23 год.  

Організовує роботу з професійного розвитку учителів названого напряму, залучає кращих педагогічних працівників до методичної та науково-дослідницької роботи, сприяє впровадженню та використанню у практику роботи педагогів інформаційно-комунікаційних технологій, сучасних нововведень в освітній галузі. Використовує інтерактивні форми організації методичної роботи: мітапи, буткемпи, едьютони, майстерки, літературні кав’ ярні, онлайн-клуби тощо. Надає методичні консультації керівникам та педагогічним працівникам закладів освіти громади з питань підвищення кваліфікації.

Започаткувала тісну співпрацю з організації та проведення методичних заходів з представниками громадських організацій, музеїв, краєзнавцями, викладачами закладів вищої освіти. Як голова громадської організації «Деснянська ліга натуралістів» реалізувала декілька проєктів для  мешканців громади, у тому числі педагогічних працівників, за напрямом розвитку лідерських навичок особистості, психології особистісного розвитку, правової підтримки тощо. Організувала діяльність мовного клубу «Українська без бар’єрів». У 2024 році отримала сертифікат медіатренера країни.

Запропонувала атестувати Максименко Марію Олександрівну на відповідність займаній посаді, підтвердження 14 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 10 (десять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 1 (один).

Костир Світлана Михайлівна, консультант КУ «Новгород-Сіверський ЦПРПП» має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «педагогіка і методика початкового навчання» і працює на посаді з березня 2021 року. У межах професійних обов’язків здійснює консультативно-методичний супровід професійних спільнот вчителів фізичної культури та предмету «Захист України», природничого та мистецького напряму, педагогів закладів позашкільної освіти та з питань виховної роботи.

Постійно вдосконалює свій професійний рівень шляхом тренінгів, вебінарів, майстер-класів, конференцій тощо. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, ГС «Освіторія», ГО «НППУ», державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти», ТОВ «Академія цифрового розвитку» та інші, усього 337 год: 37 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 15 год - робота з учнями з ООП;  2021 рік - 85 год,   2022 рік - 49 год, 2023 рік - 153 год, 2024 рік - 50 год. 

Має високий рівень науково-методичної підготовки, володіє сучасними технологіями творчої педагогічної діяльності, організаторськими здібностями. Проводить масові заходи з питань виховної роботи, підвищення професійної кваліфікації педагогічних кадрів. Володіє інформаційно-комунікаційними технологіями та цифровими пристроями для доступу до інформації, створює освітні продукти на допомогу педагогічним працівникам, керівникам закладів освіти - розробляє проєкти наказів, методичних рекомендацій, документів, інформацій. Надає рекомендації педагогам з питань булінгу, профілактики правопорушень, безпритульності та бездоглядності, гендерної рівності, участі колективів закладів освіти у відзначенні ювілейних та знакових подій у житті країни та громади тощо. Забезпечує надання індивідуальної методичної допомоги педагогічним працівникам, сприяє їх участі у професійних конкурсах обласного рівня та залучення учнів до інтелектуальних та творчих конкурсів, змагань.

У роботі дотримується об’єктивності, поваги до колег, завжди готова прийти на допомогу.

Запропонувала атестувати Костир Світлану Михайлівну на відповідність займаній посаді, підтвердження 14 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 10 (десять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 1 (один).

2. ТИТОВА Оксана, член атестаційної комісії, педагогічний працівник КУ «Новгород-Сіверський ІРЦ» повідомила, що Душина Алла Анатоліївна, консультант інклюзивно-ресурсного центру, (вчитель-логопед) працює на посаді з 2021 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені                         К.Д. Ушинського, ТОВ «Едюкейшнл Ера», інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Київському університеті імені Бориса Грінченка та інші, усього 199 год; 2021 рік - 46 год, 2022 рік - 60 год, 2023 рік - 87 год, 2024 рік - 6 год.

У своїй роботі керується Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, Міжнародною класифікацією психічних і поведінкових розладів, іншими законодавчими та нормативними документамив галузі інклюзивної освіти. Бере участь у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку осіб з особливими освітніми потребами. Надає рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми, консультації з питань організації інклюзивного навчання, позитивної мотивації щодо розвитку осіб з особливими освітніми потребами; психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові та інші  послуги дітям з особливими освітніми потребами. На високому рівні надає психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами, які перебувають на обліку в ІРЦ.

За час роботи виявила себе високопрофесійним, ерудованим, методично грамотним та ініціативним спеціалістом.  Має високий рівень знань із загальної психології та педагогіки, дитячої і вікової психології, логопедії; використовує сучасні методи індивідуальної та групової логокорекціїї, діагностики і корекції нормального і аномального розвитку дитини; досягнення сучасної психолого-педагогічної науки і практики; психофізіології розвитку осіб з особливими освітніми потребами.

Організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення консультацій, семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів з питань організації надання педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. Впевнено застосовує нові сучасні форми роботи з батьками та педагогами, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології. Надає методичну допомогу та взаємодіє з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої освіти, з батьками з питань організації інклюзивного навчання

Сумлінно виконує  посадові обов’язки, толерантна, тактовна, користується повагою серед батьків та педагогів.

Запропонувала атестувати Душину Аллу Анатоліївну на відповідність займаній посаді, підтвердження 15 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Зюзько Діана Сергіївна, консультант інклюзивно-ресурсного центру, (вчитель-дефектолог) працює на посаді з 2021 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, ТОВ «Едюкейшнл Ера», інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка та інші, усього 221 год; 2021 рік - 34 год, 2022 рік - 103 год, 2023 рік - 78 год, 2024 рік - 6 год.

У своїй роботі керується Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, Міжнародною класифікацією психічних і поведінкових розладів, іншими законодавчими та нормативними документами в галузі інклюзивної освіти.

Бере участь у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку осіб з особливими освітніми потребами разом з фахівцями КУ «Новгород-Сіверський ІРЦ». Надає рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми, консультації з питань організації інклюзивного навчання, позитивної мотивації щодо розвитку осіб з особливими освітніми потребами; психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові та інші послуги дітям з особливими освітніми потребами.

За час роботи виявила себе високопрофесійним, ерудованим, методично грамотним та ініціативним спеціалістом. Має високий рівень знань із загальної психології та педагогіки, основ дитячої і вікової психології, основ дефектології, олігофренопедагогіки, методів активного навчання; сучасних методів індивідуальної та групової профконсультації, діагностики і корекції нормального і аномального розвитку дитини; досягнень сучасної психолого-педагогічної науки і практики.

Впевнено застосовує нові сучасні форми роботи з батьками та педагогами, використовує інформаційно-комунікаційні технології. Надає методичну допомогу педагогічним працівникам закладів дошкільної та загальної середньої освіти, комунікує з батьками з питань інклюзивного навчання, організовує інформаційно-просвітницьку діяльність. Користується повагою серед батьків та педагогів.

Запропонувала атестувати Зюзько Діану Сергіївну на відповідність займаній посаді, підтвердження 15 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Науменко Валентина Георгіївна, консультант інклюзивно-ресурсного центру, (вчитель-логопед) працює на посаді з 2021 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» (Навчаємось разом»), та інші, усього 152 год; 2021 рік - 62 год, 2022 рік - 60 год, 2023 рік - 30 год.

За час роботи зарекомендувала себе як досвідчений фахівець, який ефективно надає послуги дітям з особливими освітніми потребами. Має високий рівень знань із загальної психології та педагогіки, психофізіології розвитку осіб з особливими освітніми потребами, логопедії; використовує сучасні методи індивідуальної та групової логокорекціїї, діагностики нормального і аномального розвитку дитини.

При проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку осіб з особливими освітніми потребами користується досягненнями сучасної психолого-педагогічної науки і практики, надає рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами, консультації з питань організації інклюзивного навчання, психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові та інші послуги таким дітям.

Ділиться досвідом з колегами, презентує свою діяльність в професійних спільнотах на семінарах-практикумах .

Толерантна, тактовна, користується повагою серед батьків та педагогів.

Запропонувала атестувати Науменко Валентину Георгіївну на відповідність займаній посаді, підтвердження 15 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Школоберда Анна Михайлівна, консультант інклюзивно-ресурсного центру, (практичний психолог) працює на посаді з 2022 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, ТОВ «Едюкейшнл Ера», інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, ГО «Прометеус» та інші, усього 189, 5 год; 2021 рік - 3,5 год, 2022 рік - 69 год, 2023 рік - 81 год, 2024 рік- 36 год.

Проводить комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку осіб з особливими освітніми потребами разом з фахівцями КУ «Новгород-Сіверський ІРЦ». Надає рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми, консультації з питань організації інклюзивного навчання, позитивної мотивації щодо розвитку осіб з особливими освітніми потребами; психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові та інші послуги дітям з особливими освітніми потребами.

За час роботи зарекомендувала себе високопрофесійним, ерудованим, методично грамотним та ініціативним спеціалістом. Має високий рівень знань з  педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології, патології дітей та підлітків. Володіє спеціальними методиками роботи з психологічної підтримки та супроводу, використовує міжнародні методики PEP - 3, CASD, WISC-IV, Connerc – 3, Leiter. Застосовує нові форми роботи з батьками та педагогами, використовуючи технології дистанційного навчання. Надає методичну допомогу педагогічним працівникам закладів освіти, які мають дітей з особливим освітніми потребами з питань інклюзивного навчання. Організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів з питань надання психологічної підтримки дітям з особливими освітніми потребами.

Користується повагою серед батьків та педагогів.

Запропонувала атестувати Школоберду Анну Михайлівну на відповідність займаній посаді, підтвердження 15 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

3. БЕЛЬДЯГА Світлана, член атестаційної комісії, провідний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту повідомила, що Плахута Людмила Петрівна, директор Биринського навчально-виховного комплексу, має повну вищу освіту за спеціальністю  «Історія» та працює на посаді  директора з   2013 року.

Рішенням атестаційної комісії відділу освіти  Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області від 03.04.2017 року відповідає займаній посаді. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, ТОВ «Едюкейшнл Ера», ГО «Прометеус», студії онлайн-освіти Ед Ера та інші, усього 429 год: 80 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 30 год - робота з учнями з ООП; 2019 рік - 60 год, 2020 рік - 94 год, 2021 рік - 60 год, 2022 рік - 30 год, 2023 рік - 60 год, 2024 рік - 125 год.

За час роботи в закладі освіти зарекомендувала себе фахівцем, який вільно володіє державною мовою на професійну тематику, поглибленими знаннями з питань управління закладом освіти, нормативно-правових аспектів, фінансово-господарської діяльності, загальними компетентностями.

Забезпечує стратегічне управління закладом освіти. У своїй діяльності керується нормативно-правовими документами в галузі освіти. У закладі освіти наявна стратегія розвитку закладу освіти на 2021-2024 роки, яка спрямована на забезпечення якості освіти.

Розроблений план роботи закладу освіти, що охоплює усі напрямки розвитку та функціонування закладу та враховує основні принципи Нової української школи. Розроблена та затверджена освітня програма, навчальні програми, постійно здійснюється стан їх виконання. Запроваджено функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, яка оприлюднена на сайті закладу освіти, висвітлене Положення про академічну доброчесність. У 2023/2024 навчальному році проводилось комплексне вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямками: «Освітнє середовище»,  «Система оцінювання результатів навчання здобувачів освіти», «Педагогічна діяльність», «Управлінські процеси».

Запроваджені об’єктивні, доброчесні оцінювання результатів навчання, які доведені до відома усіх учасників освітнього процесу та застосовуються на практиці.

В умовах постійних освітніх змін, запровадження різних форм навчання використовує сучасні форми і методи комунікації, у т.ч. з використанням цифрових технологій. З метою зміцнення матеріально-технічної бази закладу були залучені позабюджетні кошти, які використані для проведення поточного ремонту закладу освіти у 2023 році.

Постійно прагне власного професійного розвитку з урахуванням цілей і напрямів розвитку освітньої галузі, бере активну участь у діяльності професійних спільнот закладу освіти, громади. 

Підтримує партнерські зв’язки з батьками, надає їм консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного розвитку їх дітей. Користується авторитетом серед учнів, батьків, колег.

Запропонувала атестувати Плахуту Людмилу Петрівну на відповідність займаній посаді, підтвердження 15 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 10 (десять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 1 (один).

Луговська Тетяна Іванівна, директор Дігтярівського навчально-виховного комплексу, має повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Музика і народознавство» і працює на посаді з 2019 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, ГС « Освіторія», освітній онлайн-платформі «Прометеус» та інші, усього 712 год: 60 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 15 год - робота з учнями з ООП;  2019 рік - 374 год, 2020 рік - 50 год, 2021 рік - 102 год, 2022 рік - 46 год, 2023 рік - 110 год, 2024 рік - 30 год.  

Володіє технікою аналізу різних форм організації освітнього процесу, методичної роботи. Ділові папери оформляє відповідно до вимог Інструкції з ведення ділової докуметації.

Розроблене Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, відповідно до якого протягом трьох останніх навчальних років проведено вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямками: «Освітнє середовище», «Педагогічна діяльність педпрацівників», «Система оцінювання результатів навчання здобувачів освіти».

Значну увагу приділяє зміцненню матеріально-технічної бази закладу освіти, забезпеченню належних умов для навчання дітей. За її сприяння в закладі освіти облаштоване укриття, переклеєні шпалери на першому поверсі, придбано нові стенди, спортивний інвентар, електром’ясорубку для харчоблоку, робиться поточний ремонт будівлі та облаштовується територія закладу освіти.

Підтримує тісні взаємозв’язки з органами місцевого самоврядування, батьківською громадськістю, представниками організацій та установ, залучає їх до проведення загальношкільних заходів.

Толерантна, тактовна, доброзичлива у ставлення до колег, батьків, учнів.

Запропонувала атестувати Луговську Тетяну Іванівну на відповідність займаній посаді, підтвердження 15 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Ковальчук Тимофій Сергійович, директор Смяцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія» і працює на посаді з 2019 року. Пройшов підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, ТОВ «Едюкейшнл Ера», ГО «Прометеус», студія онлайн-освіти Ед Ера та інші, усього 529,5 год: 42,5 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 34 год - робота з учнями з ООП; 2019 рік - 180 год, 2020 рік - 75 год, 2021 рік - 30 год, 2022 рік - 30 год, 2023 рік - 76,5 год, 2024 рік - 138 год.

За час роботи в закладі освіти зарекомендував себе фахівцем, який володіє державною мовою на професійну тематику, має знання з питань управління закладом освіти, нормативно-правових аспектів, фінансово-господарської діяльності. Забезпечує стратегічне управління закладом освіти. У закладі освіти наявна стратегія розвитку закладу освіти на 2021-2024 роки, яка спрямована на забезпечення якості освіти.

Розроблений план роботи закладу освіти, що охоплює усі напрямки розвитку та функціонування закладу та враховує основні принципи Нової української школи. Розроблена та затверджена освітня програма, навчальні програми, постійно здійснюється стан їх виконання. Запроваджено функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, Положення про академічну доброчесність. У 2023/2024 навчальному році проводилось комплексне вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямками: «Освітнє середовище в школі», «Система оцінювання результатів навчання здобувачів освіти», «Педагогічна діяльність», «Управлінські процеси». Підсумки вивчення яких буде узагальнено рішенням педагогічної ради та оприлюднені на власному сайті у червні 2024 року

Розроблені критерії оцінювання результатів навчання, які доведені до відома усіх учасників освітнього процесу та застосовуються на практиці.

В умовах дистанційного навчання запровадив ведення онлайн-журналів, використовує сучасні форми і методи комунікації з використанням цифрових технологій.

З метою зміцнення матеріально-технічної бази закладу були залучені позабюджетні кошти, які використані для придбання комп`ютерної техніки у 2020 році та проведення поточного ремонту закладу освіти  у 2021, 2023 роках.

Постійно прагне власного професійного розвитку з урахуванням цілей і напрямів розвитку освітньої галузі, бере активну участь у діяльності професійних спільнот закладу освіти, громади. 

Підтримує партнерські зв’язки з батьками, надає їм консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного розвитку їх дітей. Користується авторитетом серед учнів, батьків, колег.

Запропонувала атестувати Ковальчука Тимофія Сергійовича, на відповідність займаній посаді, підтвердження 15 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

4. ЖОРОВА Алла, член атестаційної комісії, провідний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту повідомила, що Кузьменко Валентина Михайлівна, директор Чайкинського навчально-виховного комплексу, має повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова та література» і працює на посаді з 2021 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти», ГС «Освіторія», ТОВ «Всеосвіта», освітній онлайн-платформі «Прометеус», усього 322 год: 39 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 21,4 год - робота з учнями з ООП; 2021 рік - 72 год, 2022 рік - 190 год, 2023 рік - 30 год, 2024 рік - 30 год.  

За час роботи в закладі освіти зарекомендувала себе фахівцем, який має знання з питань управління закладом освіти, нормативно-правових аспектів, фінансово-господарської діяльності, володіє загальними компетентностями керівника. Забезпечує стратегічне управління закладом освіти. У закладі освіти наявна стратегія розвитку закладу освіти на 2020-2024 роки, план роботи закладу освіти, що охоплює усі напрямки розвитку та функціонування освітньої установи та враховує основні принципи Нової української школи. Розроблене  Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, затверджена освітня програма, навчальні програми, постійно здійснюється стан їх виконання, впроваджена Інструкція з ведення ділової документації, яка дотримується при складанні наказів, протоколів педагогічних рад тощо. 

Протягом 2021/2022 - 2023/2024  навчальних років  проведено вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямками: «Освітнє середовище», «Система оцінювання результатів навчання здобувачів освіти», «Управлінські процеси».

Запроваджені об’єктивні критерії оцінювання результатів навчання, які доведені до відома всіх учасників освітнього процесу та застосовуються на практиці. З боку керівника закладу здійснюється контроль за станом організації освітнього процесу, про що свідчать протоколи педрад тощо. В умовах постійних освітніх змін, запровадження різних форм навчання використовує сучасні форми і методи комунікації, у т.ч. з використанням цифрових технологій.

На сайті закладу освіти оприлюднена обов’язкова інформація згідно ст. 30 Закону України «Про освіту».  

Постійно прагне власного професійного розвитку з урахуванням цілей і напрямів розвитку освітньої галузі, зміцнює матеріально-технічне забезпечення закладу освіти. Протягом міжатестаційного періоду здійснено ремонт водогону, господарчих будівель закладів освіти, частини огорожі, проводяться поточні ремонти приміщень закладу освіти.

Підтримує партнерські зв’язки з батьками, надає консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного розвитку їх дітей. Користується авторитетом серед учнів, батьків, колег.

Запропонувала атестувати Кузьменко Валентину Михайлівну на відповідність займаній посаді, підтвердження 15 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Зюзько Ірина Петрівна, директор КУ «Новгород-Сіверський центр професійного розвитку педагогічних працівників» має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Російська мова та література», працює на посаді з 2021 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, ГО «Го Глобал», ГС «Освіторія», НМЦ «Освіта для майбутнього» та інші, усього 444 год: 37 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 18 год - робота з учнями з ООП; 2021 рік - 118 год, 2022 рік - 231 год, 2023 рік - 85 год.  

За час роботи досягла високого професіоналізму, зарекомендувала себе як досвідчений та відповідальний працівник. Пройшла відповідне навчання і має сертифікат освітнього експерта з проведення інституційного аудиту закладів освіти. Має високу науково-теоретичну підготовку, що дозволяє їй ґрунтовно, якісно здійснювати консультативно-методичний супровід керівників закладів освіти з організації освітнього процесу, кадрових питань, охорони праці, цивільного захисту тощо.

Велику увагу приділяє роботі з молодими керівниками. Вивчає їх здібності, можливості і надає індивідуальні консультації, рекомендації. Є керівником «Школи молодого керівника».

Бере участь у семінарах-практикумах, представницьких масових методичних заходах на рівні громади та області. Презентувала діяльність Центру професійного розвитку педагогічних працівників на обласних вебінарах Чернігівського інституту післядипломної педагогічної освіти імені                  К.Д. Ушинського у 2022/2023 та 2023/2024 навчальних роках. У 2023 році взяла участь у конкурсі Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» за результатами якого стала переможцем і з 2024 року стала керівником проєкту «Якісна освіта - успішна громада» між Новгород-Сіверською міською та селищною Понорницькою громадами.

Постійно вдосконалює свій професійний рівень, володіє сучасними інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі. Вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї.

Здійснює систематичний моніторинг напрямків роботи відповідно до функціональних обов’язків. Компетентна в різних напрямках діяльності педагогічних працівників та управлінській діяльності.

Має власний блог, активно долучається до обговорення освітянських питань у соціальних Інтернет-мережах, висвітлює професійну діяльність у засобах масової інформації, освітніх онлайн-порталах.

Відзначається високою освіченістю, культурою, моральними якостями, користується повагою колег і педагогів громади. Доброзичлива, чуйна, толерантна у спілкуванні з людьми.

Запропонувала атестувати Зюзько Ірину Петрівну на відповідність займаній посаді, підтвердження 15 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Бондарець Ольга Валеріївна, директор Новгород-Сіверської початкової школи «Дзвіночок», має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Управління навчальним закладом», працює на посаді з 2021 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, студії онлайн освіти Ед Ера, ТОВ «Едюкейшнл Ера», ГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», «Го Глобал», ТОВ «МЦФЕР Україна» та інші, усього 214 год: 35 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 25,4 год - робота з учнями з ООП; 2021 рік - 35 год, 2022 рік - 90 год, 2023 рік - 76 год, 2024 рік - 18 год.  

За час роботи в закладі освіти зарекомендувала себе керівником, який має знання з питань управління закладом освіти, нормативно-правових аспектів, фінансово-господарської діяльності. Забезпечує стратегічне управління закладом освіти. У закладі освіти наявний план роботи закладу освіти, що охоплює усі напрямки розвитку та функціонування освітньої установи та враховує основні принципи Нової української школи. Розроблене Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, затверджена освітня програма, навчальні програми, постійно здійснюється стан їх виконання, впроваджена Інструкція з ведення ділової документації, яка дотримується при складанні наказів, протоколів педагогічних рад тощо. 

Протягом 2021/2022 - 2023/2024  навчальних років  проведено вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямками: «Освітнє середовище», «Система оцінювання результатів навчання здобувачів освіти», «Педагогічна діяльність педпрацівників».

В запровадження різних форм навчання використовує сучасні форми і методи комунікації, у т.ч. з використанням цифрових технологій.

Постійно прагне власного професійного розвитку з урахуванням цілей і напрямів розвитку освітньої галузі, зміцнює матеріально-технічне забезпечення закладу освіти: співпрацює з громадським організацями та міжнародними донорами. Протягом міжатестаційного періоду здійснено ремонт частини даху будівлі закладу освіти, облаштовано укриття, ресурсну кімнату для дітей з особливими освітніми потребами, проводяться поточні ремонти приміщень закладу освіти.

Підтримує партнерські зв’язки з батьками, дбає про позитивний психологічний мікроклімат в колективі. Користується авторитетом серед учнів, батьків, колег.

Запропонувала атестувати Бондарець Ольгу Валеріївну на відповідність займаній посаді, підтвердження 16 тарифного розряду.

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Практичний досвід роботи вчителів Биринського навчально-виховного комплексу, Лосківської, Стахорщинської ЗОШ І-ІІ ступенів, які атестуються у 2023/2024 навчальному році, вивчали члени атестаційної комісії Плахута Л.П., Коваленко О.А., Максимович Т.М.

5. КОВАЛЕНКО Олеся, член атестаційної комісії, директор Лосківської ЗОШ І-ІІ ступенів, повідомила, що вчителька початкових класів Петрович Анжелла Миколаївна має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Початкова освіта» та працює за отриманим фахом у Лосківській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів з 2019 року.

Проходила підвищення кваліфікації шляхом прослуховування онлайн-курсів, вебінарів, онлайн-семінарів, тренінгів в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, студії онлайн освіти Ед Ера, ГС «Освіторія», «Прометеус», ТОВ «Едюкейшнал Ера» та інші, усього 362 год: 32 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 66 год - робота з учнями з ООП; 2021 рік - 190 год, 2022  рік - 75 год, 2023 рік - 89 год, 2024 рік - 8 год.  

Спланувала індивідуальну освітню траєкторію, метою якої є постійний творчий розвиток та самовдосконалення, опанування сучасних ефективних методик і технологій навчання, виховання і розвитку учнів молодшого шкільного віку. За період роботи у закладі освіти зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений педагог та умілий організатор. Здійснює освітній процес з урахуванням вікових та психофізіологічних  особливостей учнів. Будує навчальну діяльність з урахуванням компетентнісного підходу, в основу якого покладено ключові компетентності здобувачів освіти. Застосовує сучасні інноваційні освітні технології під час занять, що дозволяє значно підвищувати ефективність уроків/занять, всебічного розвитку дитини, її здібностей, компетентностей та наскрізних умінь. Володіє інформаційно-комунікаційними технологіями та цифровими пристроями для доступу до інформації, створює освітні продукти та програми для ефективного розв’язання навчальних задач. Працює над проблемою «Розвиток критичного мислення на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі».

У класній кімнаті організувала безпечне освітнє середовище, яке постійно модернізується та поповнюється. Найбільшу кількість різноманітного дидактичного матеріалу зібрала з мовно-літературної, математичної та природничої освітніх галузей.

Бере активну участь у діяльності творчої спільноти вчителів початкових класів закладу освіти, долучається до методичних заходів  громади. Ділиться досвідом з колегами, дає показові уроки.

Забезпечує загальний розвиток дитини, розвиває вміння впевнено читати, писати, знання основ арифметики, первинні навички користування книжкою та іншими джерелами інформації, формування загальних уявлень про навколишній світ.

Велику увагу приділяє роботі з обдарованими учнями. Залучає учнів до участі у конкурсах, акціях, олімпіадах. Підтвердженням є дипломи, сертифікати, подяки, подані на розгляд атестаційної комісії. Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку. Відповідальна, тактовна. Користується авторитетом серед педагогічних працівників, учнів та їх батьків.

Запропонувала атестувати Петрович Анжеллу Миколаївну на відповідність займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Вчителька початкових класів Ірха Наталія Михайлівна має освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст». У 2003 році закінчила Прилуцьке педагогічне училище ім. І.Я. Франка за спеціальністю «Початкове навчання» і здобула кваліфікацію вчитель початкових класів, педагог-організатор. У Лосківській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів працює з 2004 року. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст», присвоєну рішенням атестаційної комісії Блистівського навчально-виховного комплексу Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області від 28 березня 2019 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, студії онлайн освіти Ед Ера, ГС «Освіторія», «Прометеус», ТОВ «Едюкейшнал Ера» та інші, усього 226 год: 32 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 66 год - робота з учнями з ООП; 2019 рік - 30 год, 2020 - 30 год, 2021 рік - 30 год, 2022 рік - 75 год, 2023 рік - 28 год, 2024 рік - 8 год. 

За час роботи у закладі освіти зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений педагог та умілий організатор. Застосовує сучасні інноваційні освітні технології під час занять, що дозволяє значно підвищувати ефективність уроків/занять, всебічного розвитку дитини, її здібностей, компетентностей та наскрізних умінь. Володіє інформаційно-комунікаційними технологіями та цифровими пристроями для доступу до інформації, створює освітні продукти та програми для ефективного розв’язання навчальних задач.

У класній кімнаті організоване безпечне освітнє середовище, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами, що постійно модернізується та поповнюється. Найбільшу кількість різноманітного дидактичного матеріалу зібрала з мовно-літературної, математичної та природничої освітніх галузей.

У своїй роботі використовує такі форми та методи навчання відповідно НУШ: «Щоденні 5», дослідницька діяльність, LEGO «6 цеглинок», «Щоденні 3», інтерактивні технології, ранкові зустрічі. Під час проведення уроків застосовує такі інтерактивні методи навчання як складання асоціативного куща, робота в групах, в парах, вправа «Мікрофон», «Акваріум», «Авторське крісло», «Мозкова атака».

Бере активну участь у діяльності творчої спільноти вчителів початкових класів закладу освіти, долучається до методичних заходів громади, презентувала свою професійну діяльність на конкурсі фахової майстерності -  «Всеукраїнському конкурсі «Освітні технології 2020-2021». У жовтні 2023 року на методичному об’єднанні вчителів початкових класів поділилася досвідом роботи з колегами на тему «Використання дидактичної гри на уроках початкової школи».

Подані на розгляд атестаційної комісії копії дипломів, сертифікатів, свідоцтв та подяк свідчать про те, що педагог велику увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми.

Запропонувала атестувати Ірху Наталію Михайлівну на відповідність займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Мишко Микола Михайлович має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Фізичне виховання» та працює за отриманим фахом в Лосківській ЗОШ І-ІІ ступенів з 2022 року. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії Смяцької  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області 13 березня 2020 року. Пройшов підвищення кваліфікації у Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського, студії онлайн освіти Ед Ера, ГС «Освіторія» та інші, усього 186 год: 32 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 34 год - робота з учнями з ООП; 2020 рік - 60 год, 2022 рік - 30 год, 2023 рік - 96 год. Опублікував авторську розробку на освітньому порталі «Всеосвіта» та отримав свідоцтво про публікацію в 2023 році.

За час роботи в закладі освіти зарекомендував себе, як досвідчений педагог, який на достатньому рівні володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює серед колег по роботі. Застосовує нестандартні форми проведення уроку, активно впроваджує форми й методи організації освітнього процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання та фізичного розвитку учнів.

На уроках фізичної культури досягає оптимальної рухової активності всіх учнів з урахуванням стану здоров’я, забезпечує диференційований підхід до організації освітнього процесу відповідно до стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, враховує мотиви та інтереси учнів до заняття фізичними вправами. Проводить індивідуальну додаткову роботу, відпрацьовує виконання елементів вправ, ще не засвоєних окремими учнями в групах. Постійно контролює навантаження учнів під час уроку. Вчить дітей здійснювати самоконтроль за своїм організмом. Використовує стандартні та нестандартні методи і форми роботи: фронтальний, позмінний, потоковий, груповий, коловий та індивідуальний методи, проводить уроки-змагання, урок-спортивна вікторина, уроки- конкурси.

Його учні мають оцінки високого та достатнього рівня навчальних досягнень, виконують вікові нормативи, беруть участь у спортивних змаганнях, флешмобах, а саме:  Всеукраїнський флешмоб «Руханка сили» (2023 рік), Європейський марафон фізкультурно-оздоровчих подій «BEATIUEDAU» (2022 рік).

Бере участь у методичних семінарах вчителів фізичної культури та Захисту Вітчизни. У 2022 році презентував свою роботу на тему «Особливості проведення уроків фізичної культури в 5 класі НУШ».

Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів. Пропагує здоровий спосіб життя. Підтримує зв’язки з батьками, консультує щодо фізичного розвитку та спорту дітей.

Запропонувала атестувати Мишка Миколу Михайловича на відповідність займаній посаді, підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії».

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

6. МАКСИМОВИЧ Тетяна, член атестаційної комісії, директор Стахорщинської ЗОШ І-ІІ ступенів, повідомила, що Декун Тетяна Василівна має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Українська мова та література». Працює за отриманим фахом у Стахорщинській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів з 2017 року. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії Блистівського НВК Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області від 28 березня 2019 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, ТОВ «На Урок», «Всеосвіта», «Едюкейшнл Ера», ГО «Прометеус» та інші, усього 555 год: 64,5 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 44,5   год - робота з учнями з ООП; 2020 рік - 8 год, 2021 рік - 12 год, 2022 рік - 299 год, 2023 рік - 234 год, 2024 - 2 год.

Працює над проблемою «Використання інноваційних творчих методів на уроках української мови та літератури з метою покращення інтересу до навчання» Для цього використовує багатий арсенал педагогічних прийомів і форм роботи, які сприяють успішній реалізації даної проблеми. У своїй роботі надає перевагу використанню елементів інтерактивного навчання. Поряд з традиційними методами широко практикує нестандартні форми організації уроку: урок-імпровізація, урок-змагання, урок-гра, урок-конференція, а також використовує проектні технології. Використовує різні методи і прийоми роботи: хмари слів, кроссенс, коло Вена, QR-коди, мозковий штурм, сенкан, лови помилку. Надає рекомендації іншим вчителям щодо застосування сучасних методик і технологій формування в учнів складних понять, навичок самостійної пошукової діяльності.

Використовує розроблені та апробовані у власному педагогічному досвіді прийоми щодо розвитку мотивації та організації пізнавальної діяльності учнів, демонструє дотримання демократичних цінностей у професійній діяльності, організовує діалог і полілог з усіма учасниками освітнього процесу та представниками місцевої громади, створює можливості для самореалізації учнів в освітньому процесі, особистісному творенні власних цілей, рефлексії, самоконтролю.

          Багато уваги приділяє участі учнів у конкурсах, олімпіадах, проєктах та сама бере участь у професійних конкурсах: протягом міжатестаційного періоду здобула перемоги у ІІІ та ІV Міжнародному конкурсі для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «Українознавчі пріоритети.освітнього процесу» (Диплом І ст., (І місце), 2023, 2024 рік) та ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі методичних моделей закладів загальної середньої та позашкільної освіти з національно-патріотичного виховання дітей та молоді «Виховати особистість» (2023 рік). Її учні здобули 14 відзнак у 11 конкурсах філологічного та мистецького напряму.

        У 2019-2022 роках активно працювала разом з командою вчителів закладу освіти над створенням та реалізацією проєктів соціальної дії Чернігівської ОДА «Екоздоров’я на рідних стежках», «Здоров’я починається з колиски».

Запропонувала атестувати Декун Тетяну Василівну на відповідність займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Бикова Ольга Михайлівна, учитель математики Стахорщинської ЗОШ І-ІІ ступенів, має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика», кваліфікацію вчителя математики та основ економіки та працює за отриманим фахом в закладі загальної середньої освіти з 2015 року.

Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії Блистівського НВК Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області від 28 березня 2019 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, Вінницькому інституті ЗВО «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», студії онлайн-освіти Ед Ера, ГО «Го Глобал», «Прометеус» та інші, усього 478 год: 14,5 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 64,5 год - робота з учнями з ООП; 2020 рік - 110 год, 2021 рік - 175 год, 2022 рік - 60 год, 2023 рік - 118 год, 2024 рік - 15 год.

          Здійснює результативну підготовку учнів до самостійного аналізу складних понять і математичних термінів, використовує власні методичні прийоми та засоби моделювання змісту навчання, демонструє власний педагогічний досвід, використовує методичні підходи до навчання, добирає відповідний інструментарій для проведення моніторингу результатів навчання; модифікує, комбінує, вдосконалює наявні освітні ресурси, вносить до них зміни згідно освітніх потреб учнів, активно використовує безпечне електронне середовище, здійснює диференційоване навчання, створює умови для формування позитивної самооцінки учнів, створює умови для розвитку пізнавальної активності учнів. Підтримує конструктивні та виважені стосунки з усіма учасниками освітнього процесу, спілкується, враховуючи культурні та особистісні відмінності усіх учасників освітнього процесу. Надає консультативну та інформаційну підтримку батькам щодо навчання, виховання та розвитку їхніх дітей, виявляє навички командної роботи; проєктує матеріали, добирає засоби навчання з урахуванням індивідуальних особливостей та потреб кожного учня, адаптує та застосовує в освітньому середовищі здоров’язбережувальні засоби та ресурси. Прогнозує різні варіанти розвитку навчального заняття, розвиває в учнів здатність розуміти свою роль активного учасника освітнього процесу, використовує практики взаємонавчання для підвищення фахової майстерності.

        Велику увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми: готує до участі в предметних олімпіадах, конкурсах. В умовах дистанційного навчання залучає учнів до участі в онлайн-олімпіадах та конкурсах на платформах освітнього проєкту «На урок», «Всеосвіта», міжнародних дистанційних конкурсах  «Кенгуру», «Олімпіс» про що свідчать подані сертифікати та інші відзнаки на розгляд атестаційної комісії.

        Бере активну участь у роботі професійної спільноти вчителів математики, предметних тижнях, тематичних конкурсах. семінарах, вебінарах, тренінгах з математики.  Друкує власні доробки на платформах «Всеосвіта» та «На урок».

Запропонувала атестувати Бикову Ольгу Михайлівну на відповідність займаній посаді, підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії».

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

Кушеварова Олена Валеріївна має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія», кваліфікацію вчителя історії і правознавства та працює за отриманим фахом в Стахорщинській ЗОШ І-ІІ ступенів з 2017 року. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії Блистівського НВК Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області від 28 березня 2019 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені                         К.Д. Ушинського, Вінницькому інституті ЗВО «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», ТОВ «Лега», «Інноваційні освітні рішення», ГО «Го Глобал», «Прометеус» та інші, усього 392 год: 25,5 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 39,5 год - робота з учнями з ООП; 2020 рік - 61 год, 2021 рік - 120 год, 2022 рік - 30 год, 2023 рік - 166 год, 2024 рік -15 год.

Здійснює результативну підготовку учнів до самостійного аналізу складних понять і термінів, використовує власні методичні прийоми та засоби моделювання змісту навчання, демонструє власний педагогічний досвід, використовує власні методичні підходи до навчання, добирає відповідний інструментарій для проведення моніторингу результатів навчання; модифікує, комбінує, вдосконалює наявні освітні ресурси, вносить до них зміни згідно освітніх потреб учнів, активно використовує безпечне електронне середовище, здійснює диференційоване навчання, створює умови для формування позитивної самооцінки учнів, створює умови для розвитку пізнавальної активності учнів. Підтримує конструктивні та виважені стосунки з усіма учасниками освітнього процесу, спілкується, враховуючи культурні та особистісні відмінності усіх учасників освітнього процесу. Надає консультативну та інформаційну підтримку батькам щодо навчання, виховання та розвитку їхніх дітей, виявляє навички командної роботи; проєктує матеріали, добирає засоби навчання з урахуванням індивідуальних особливостей та потреб кожного учня, адаптує та застосовує в освітньому середовищі здоров’язбережувальні засоби та ресурси. Прогнозує різні варіанти розвитку навчального заняття, розвиває в учнів здатність розуміти свою роль активного учасника освітнього процесу, розробляє індивідуальні завдання для оцінювання навчальних досягнень учнів, використовує практики взаємонавчання для підвищення фахової майстерності.

        Уроки та індивідуальні навчальні заняття проводить з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Відповідає за ведення веб ресурсів закладу освіти (сайт, сторінка у соцмережах).

        Використовує у роботі історичні джерела, енциклопедії, довідники. На уроках для порівняння явищ або процесів використовує прийоми «логічне дерево», «терези», пропонує учням скласти концептуальну таблицю. Досить ефективним є використання діаграми Венна, інтерактивні методи («Робота в парах», «Ротаційні (змінні) трійки», «Карусель», «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Мозаїка», «Аналіз ситуації» та ін.), а також імітаційні ігри, дискусії, дебати.

        Проводіть уроки-семінари, уроки-рольові ігри, уроки-ігри, уроки- вікторини тощо. Особливу увагу в освітньому процесі звертає на значення для дитини самоаналізу, самооцінки, самоідентифікації, самопізнання, самовдосконалення. Приділяє багато уваги участі учнів у конкурсах, олімпіадах та проєктах: Всеукраїнська учнівська олімпіада з трудового навчання (ІІ етап) – І місце (2020 рік), конкурс «Захисники України» від інтернет-проєкту «На урок» (свідоцтва, подяка від організаторів у 2020 році), Всеукраїнський конкурс «Ок, Google, з Днем народження!» (свідоцтва 2020 року), ІІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» («Щаслива лапа» щорічно), Всеукраїнський урок доброти – грамота від організаторів «Найбільша кількість учасників уроку доброти» (2021 рік), ХІІ Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Ось мій рідний край, ось мій рідний дім» (блог учня) - І місце (2021рік), переможець міжнародного етапу (грамота та подарунок від організаторів з м. Вроцлав, ХІІІ Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Метелики - німий шедевр природи» (2021), 10-й Всеукраїнський конкурс на кращий веб-сайт закладу освіти (2021),  Всеукраїнський екологічний конкурс «Одна планета – одне майбутнє» («Північна краса України» фоторобота) - І місце обласного етапу (2021), І етап обласної краєзнавчо-патріотичної акції «Від роду до роду збережем традиції народу» - ІІІ місце (2021), ХІІІ Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Ось мій рідний край, ось мій рідний дім»(фоторобота ) - І місце (2021), І етап проєкту соціальної дії ЧОДА «Екоздоров'я на рідних стежинах» (2020-2021), Всеукраїнський заочний конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя країна – Україна!» І, ІІ, ІІІ місця обласного етапу (2020, 2021). Активний учасник реалізації ІІ етапу проєкту соціальної дії ЧОДА «Екоздоров'я на рідних стежинах: здоров'я починається з колиски» (2021-2022). Проводила майстер - класи у проектах «Впевнена я – сильні ми», «EmpоwermentOasis», «Нова громада – друга домівка», які реалізовувалися ГО «ДесЛіНа» у 2023 році.

  У міжатестаційний період виступала на педрадах Стахорщинської зош І-ІІ ст., брала участь у районних семінарах, вебінарах учителів суспільно-гуманітарного циклу. Має свідоцтва про друк на інтернет-платформі vseosvita.ua.

Запропонувала атестувати Кушеварову Олену Валеріївну на відповідність займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

7. ПЛАХУТА Людмила, член атестаційної комісії, директор Биринського навчально-виховного комплексу, повідомила, що Марченко Світлана Валентинівна, учитель англійської мови Биринського навчально-виховного комплексу має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Мова і література (англійська)» та працює за отриманим фахом в закладі загальної середньої освіти з 2008 року.

Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії Биринського навчально-виховного комплексу Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області від 25 березня 2019 року. Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, ПНЗ «Київський Інститут післядипломної педагогічної освіти», ТОВ «Едюкейшнл Ера», ГО  «ІППО», «Прометеус», ГС «Освіторія» та інші, усього 407 год: 62 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 32 год - робота з учнями з ООП; 2019 рік - 20 год, 2020 рік - 65 год, 2021 рік - 60 год, 2022 рік - 30 год, 2023 рік - 107 год, 2024 рік - 125 год.

За час роботи у закладі освіти зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений педагог. Дотримується принципів академічної доброчесності. Будує навчальну діяльність з урахуванням компетентнісного підходу, в основу якого покладено ключові компетентності здобувачів освіти. Застосовує сучасні інноваційні освітні технології під час занять, що дозволяє значно підвищувати ефективність уроків/занять, всебічного розвитку дитини, її здібностей, компетентностей та наскрізних умінь. Володіє інформаційно-комунікаційними технологіями та цифровими пристроями для доступу до інформації, створює освітні продукти та програми для ефективного розв’язання навчальних задач. Її урокам притаманна різноманітність прийомів і форм освітньої діяльності, творчого пошуку, атмосфера партнерства учителя і учнів. Чітко визначає завдання уроку. Розроблені чіткі критерії оцінювання різних видів робіт дозволяє об’єктивно здійснювати оцінювання результатів навчальної діяльності учнів, визначати пріоритети формувального оцінювання кожного здобувача освіти.

Уміє швидко прийняти правильне рішення в складних комунікативних  ситуаціях, різному освітньому середовищі, спланувати та здійснити оптимальний варіант проведення уроку/навчального заняття.

Презентує власні методичні матеріали на електронних освітніх ресурсах.

Бере активну участь у діяльності творчої спільноти вчителів, ділиться досвідом з колегами, презентує свою професійну діяльність на конкурсах.

Приділяє увагу роботі з обдарованими учнями. Залучає учнів до участі у конкурсах, акціях, олімпіадах. Два здобувачі освіти брали участь у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» з англійської мови «Зима -2024» і отримали дипломи І ступенів.

Запропонувала атестувати Марченко Світлану Валеріївну на відповідність займаній посаді, підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії».

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

8. МАКСИМЕНКО Марія, член атестаційної комісії, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, повідомила, що Кузьменко Валентина Михайлівна, вчитель української мови та літератури Чайкинського навчально-виховного комплексу, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «вчитель-методист». Пройшла підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти», ГС «Освіторія», ТОВ «Всеосвіта», освітня онлайн-платформа «Прометеус» та інші, усього 815 год: 89,4 год з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, 31,4 год - робота з учнями з ООП; 2019 рік - 420 год, 2020 рік - 98 год, 2021 рік - 256 год, 2022 рік - 160 год, 2023 рік - 105 год, 2024 рік - 32 год.

У міжатестаційний період працювала над реалізацією науково-методичної проблеми «Формування духовно багатої мовної особистості» основою якої є гуманістична спрямованість досвітнього процесу, здатність до науково-дослідної діяльності, розвиток комунікативних компетентностей учнів.

Її урокам притаманне використання сучасних технологій навчання, інтерактивних форм і методів роботи, діяльнисного підходу. Використовує техніки самооцінювання і взаємооцінювання, чіткі критерії оцінювання різних видів робіт учнів. Демонструє власний педагогічний досвід, методичні підходи до навчання, добирає відповідний інструментарій для проведення моніторингу результатів навчання; модифікує, комбінує, вдосконалює наявні освітні ресурси, вносить до них зміни згідно освітніх потреб учнів, активно використовує безпечне електронне середовище.

Презентує професійну діяльність на конкурсах, олімпіадах, зокрема: є постійним учасником і переможцем радіодиктанту національної єдності (2019-2023 роки), була членом журі районних етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури (2019, 2020 роки), членом журі районного етапу ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (2019 рік), ХІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2020 рік); членом журі районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2021», є активним учасником конкурсу навчальних розробок «Фантастична п'ятірка» (2020, 2021, 2024 роки) від освітнього проєкту На Урок, була спікером декількох занять мовного клубу «Українська без бар’єрів» (червень, серпень, грудень 2022). Презентує свої методичні доробки в журналі Видавничої групи «Основа» «Вивчаємо українську мову та літературу» (1 публікація), на онлайн-платформі «Наурок» (54 публікації ), онлайн-платформі Всеосвіта (111 публікацій).

Не залишає поза увагою обдарованих учнів - залучає їх до участі у конкурсах, акціях, олімпіадах. Подані матеріали на розгляд атестаційної комісії свідчать про результативність такої діяльності.

Запропонувала атестувати Кузьменко Валентину Михайлівну на відповідність займаній посаді, підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», раніше присвоєному педагогічному званню «Вчитель-методист».

Результати голосування: «за» - 11 (одинадцять), «проти» - 0 (нуль), «утримались» - 0 (нуль), «не голосували» - 0 (нуль).

 

ВИРІШИЛИ:

1. КОСЕНКО Раїса, консультант КУ «Новгород-Сіверський центр професійного розвитку педагогічних працівників», відповідає займаній посаді, підтвердити 14 тарифний розряд.

 

2. МАКСИМЕНКО Марія, консультант КУ «Новгород-Сіверський центр професійного розвитку педагогічних працівників», відповідає займаній посаді, підтвердити 14 тарифний розряд.

 

3. КОСТИР Світлана, консультант КУ «Новгород-Сіверський центр професійного розвитку педагогічних працівників», відповідає займаній посаді, підтвердити 14 тарифний розряд.

 

4. ДУШИНА Алла, консультант КУ «Новгород-Сіверський ІРЦ», відповідає займаній посаді, підтвердити 15 тарифний розряд.

 

5. ЗЮЗЬКО Діана, консультант КУ «Новгород-Сіверський ІРЦ», відповідає займаній посаді, підтвердити 15 тарифний розряд.

 

6. НАУМЕНКО Валентина, консультант КУ «Новгород-Сіверський ІРЦ», відповідає займаній посаді, підтвердити 15 тарифний розряд.

 

7. ШКОЛОБЕРДА Анна, консультант КУ «Новгород-Сіверський ІРЦ», відповідає займаній посаді, підтвердити 15 тарифний розряд.

 

8. ПЛАХУТА Людмила, директор Биринського навчально-виховного комплексу, відповідає займаній посаді, підтвердити 15 тарифний розряд.

 

9. ЛУГОВСЬКА Тетяна, директор Дігтярівського навчально-виховного комплексу, відповідає займаній посаді, підтвердити 15 тарифний розряд.

 

10. КОВАЛЬЧУК Тимофій, директор Смяцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, відповідає займаній посаді, підтвердити 15 тарифний розряд.

 

11. КУЗЬМЕНКО Валентина, директор Чайкинського навчально-виховного комплексу, відповідає займаній посаді, підтвердити 15 тарифний розряд.

 

12. ЗЮЗЬКО Ірина, директор КУ «Новгород-Сіверський центр професійного розвитку педагогічних працівників», відповідає займаній посаді, підтвердити 15 тарифний розряд.

 

13. БОНДАРЕЦЬ Ольга, директор Новгород-Сіверської початкової школи «Дзвіночок», відповідає займаній посаді, підтвердити 16 тарифний розряд.

 

14. ПЕТРОВИЧ Анжелла, вчитель початкових класів Лосківської ЗОШ І-ІІ ступенів, відповідає займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

 

15. ІРХА Наталія, вчитель початкових класів Лосківської ЗОШ І-ІІ ступенів, відповідає займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

 

16. МИШКО Микола, вчитель фізичної культури Лосківської ЗОШ І-ІІ ступенів, відповідає займаній посаді, підтвердити раніше присвоєну  кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

 

17. ДЕКУН Тетяна, вчитель української мови та літератури Стахорщинської ЗОШ І-ІІ ступенів, відповідає займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».

 

18. БИКОВА Ольга, вчитель математики Стахорщинської ЗОШ І-ІІ ступенів, відповідає займаній посаді, підтвердити раніше присвоєну  кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

 

19. КУШЕВАРОВА Олена, вчитель історії Стахорщинської ЗОШ І-ІІ ступенів, відповідає займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

 

20. МАРЧЕНКО Світлана, вчитель англійської мови Биринського навчально-виховного комплексу, відповідає займаній посаді, підтвердити раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

 

21. КУЗЬМЕНКО Валентина, вчитель української мови та літератури Чайкинського навчально-виховного комплексу, відповідає займаній посаді, підтвердити раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», раніше присвоєне педагогічне звання «вчитель-методист».

 

 

Голова атестаційної комісії

      ___________

 

Тетяна КОВАЛЬЧУК

Секретар атестаційної комісії

__________

 

      Раїса КОСЕНКО

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора