Семінар-практикум «Шляхи удосконалення професійних компетентностей педагогічних працівників».
Підвищення методичного й практичного рівнів професійної компетентності вчителів природничо-математичного циклу в умовах дистанційного навчання – з такою метою 31 жовтня 2023 року відбувся семінар-практикум «Шляхи удосконалення професійних компетентностей педагогічних працівників». Вчителем не може бути той, хто втратив здібності до навчання. Цей позитивний досвід доводить, що у спільноті тих, хто навчається, кожен поважає і цінує індивідуальний стиль навчання іншого. Отже, однією з найважливіших цінностей вчителів є зацікавленість в особистому зростанні, опануванні знаннями та навичками.
Консультант ЦПРПП Раїса Косенко зупинилася на головних новинах в освіті: у жовтні розпочалася підготовка регіональних координаторів НУШ щодо підготовки вчителів, які викладають у 5-6 класах. ІМЗО проводить опитувальник вчителів початкових класів та 5-11 кл. щодо подолання освітніх втрат (з 20 жовтня по 3 листопада 2023 року). Триває завершальний етап сертифікації вчителів математики. Підготовка до першого етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024». Вибір підручників для учнів 7-х класів (лютий 2024 р.), 11 кл. (березень 2024 р.) – окремі підручники. Підвищення кваліфікації (15 год – з інклюзії, 15 год – з психології . Всього 150 год.
Раїса Косенко більш детально зупинилася на подоланні освітніх втрат вчителя та учня. Досвідом учасника регіональних координаторів НУШ поділилася Людмила Сова, вчитель математики та фізики Новгород-Сіверського ліцею № 1.
Консультант Центру звернула увагу на вимоги до педагогічних працівників в умовах атестації за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників . Учасники заходу взяли участь у діалозі питання-відповіді з даного питання.
Сучасна школа потребує «нового» типу вчителя — такого, що творчо думає, володіє сучасними методами і технологіями освіти, прийомами психолого-педагогічної діагностики способами самостійного конструювання педагогічного процесу в умовах конкретної практичної діяльності, умінням прогнозувати свій кінцевий результат. Як пройти сходинки до професіоналізму, створити індивідуальну освітню траєкторію педагога, портфоліо педагога – «досьє успіхів» говорила Світлана Костир, консультант ЦПРПП. Світлана Костир провела майстер-клас «Створення електронного портфоліо» за допомогою гугл-сайту.
Завдяки спільній праці під час заходу вчителі здобули знання та навички, які будуть плідно використовуватись в освітньому процесі.
індивідуальна освітня траєкторія)))пр