A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області

Методичний марафон Нова українська школа: реалії, проблеми, перспективи

Дата: 31.05.2023 10:39
Кількість переглядів: 22

Методичний марафон

Нова українська школа: реалії, проблеми, перспективи

 

          Під такою назвою 29 та 30 травня 2023 року відбувся марафон обміну досвідом з питань впровадження Концепції Нової української школи в умовах дистанційного навчання. Керівники та заступники керівників закладів освіти громади ділилися досвідом з різних напрямків роботи: про облаштування  сучасного освітнього середовища та проблеми, пов'язані з цим, розказала Самойленко О.А., заступник директора Орлівського навчально-виховного комплексу, про дитиноцентризм в контексті освітньої парадигми говорила Бондарець О.В., директор початкової школи «Дзвіночок», про формування цінностей в контексті НУШ змістовно представила Плотнікова Т.П., директор Новгород-Сіверської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, як розвивають ключові компетентності учнів в процесі освітньої діяльності  розповіла Мокрякова В.П., директор Новгород-Сіверського ліцею №1.  Викликами формату змішаного навчання поділилася Коваленко О.А., директор Лосківської ЗОШ І-ІІ ступенів, про те, як організувати процес навчання під час воєнного стану при розгалудженій мережі, висвітлив Ковальчук Т.С., директор Смяцької ЗОШ І-ІІІ ст. Роль медіаграмотності в управлінській діяльності представив Юрченко М.В., заступник директора Блистівського НВК. Про необхідність постійного професійного розвитку педагога шляхом застосування інновацій цікаво представила Сметана Г.О., заступник директора Дігтярівського НВК. Про використання ІКТ під час освітнього процесу в умовах дистанційного навчання розказав Лемешко В.В., директор Печенюгівського НВК. Про оцінювання навчальних досягнень учнів в контексті НУШ говорила Кузьменко В.М., директор Чайкинського НВК. Про складні умови організації освітнього процесу на межі розмежування говорила Шкалаберда О.О., директор Грем'яцької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Кожен виступ супроводжувався презентацією. Спілкування вийшло змістовним, науковим, наближеним до сучасних умов навчання. Говорили не тільки про досягнення, а й про проблеми, які виникають в закладах освіти під час воєнного стану в умовах дистанційного навчання. Це і відтік дітей та кадрів із закладів освіти, що працюють на межі розмежування, відсутність інтернет покриття,  матеріально-технічна база закладів освіти потребує оновлення, недостатнє фінансування гальмує можливості формувати сучасний освітній простір тощо. Досвід кожного закладу заслуговує на увагу, адже Нова українська школа вже крокує до базової школи. Разом вчимося вчитися, реалізовувати основні принципи Нової української школи в такий складний час, щоб випускник був людиною, спроможною себе реалізувати у сучасному світі.

          Напередодні було проведено анкетування серед учителів 1-4 класів та тих, хто викладає у 5-х класах НУШ. 97,4 % опитаних схвалюють реформу Нової української школи. 75% педагогам імпонує новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. 73%  віддали перевагу педагогіці партнерства та дитиноцентризму.  Серед вчителів початкових класів найбільше схвалюють зміст начальних програм, формувальне оцінювання учнів та академічну свободу вчителя, ранкові зустрічі з дітками, облаштування освітнього середовища, орієнтацію на потреби дитини тощо.

          Усі матеріали розміщено на сайті відділу освіти, молоді та спорту на сторінці Центру професійного розвитку педагогічних працівників за посиланням https://nsm.osv.org.ua/news/1662018143/

          Завершили спілкування побажаннями скорішої Перемоги і Миру!

 

                                       Ірина Зюзько, директор центру професійного розвитку

                                       педагогічних працівників

 


« повернутися

Вхід для адміністратора