STEM-лабораторія, як невідємна частина STEM- освіти.
В Україні багато говорять про концепцію STEAM-освіти і нагадують, що для цього потрібна обладнана лабораторія.
STEAM-лабораторія являє собою формат розвитку кабінета природничо- математичної освіти, модернізованого кабінету фізики. В той же час це не лише окремии? центр в школі, а діяльність, впроваджена у весь навчальнии? процес закладу, бо маи?бутнє за міжпредметною інтеграцією зі збереженням класичного поділу на дисципліни.
26 жовтня 2022 року, на базі Новгород-Сіверської гімназії №1 ім. Б. Майстренка, відбувся семінар практикум для вчителів природничо-математичних дисциплін «STEM-лабораторія, як невід’ємна частина STEM-освіти». Марина Нелюбова, консультант Новгород-Сіверського ЦПРПП, розповіла ЩО ТАКЕ STEAM-ОСВІТА. Вона концентрується на п’яти напрямах: природничі науки (Science), технології (Technology), інженерія (Engineering), мистецтво (Art) та математика (Mathematics). Це уроки, на яких складні процеси пояснюють за допомогою візуалізації – простіше кажучи, показують, як влаштоване та функціонує все на світі. Вчитель інформатики Новгород-Сіверської гімназії №1 ім. Б. Майстренка, Світлана Максимихіна, провела екскурсійний огляд STEM-лабораторією, розповіла про особливості застосування обладнання. Вчителі працювали з 3-Д ручками, створювали різні фігури з пластику. Олена Гусарь, вчитель Грем’яцької ЗОШ І-ІІІ ступенів, презентувала свій STEM-урок, який увійшов у збірку 100 кращих STEM-уроків України.
https://rada.info/upload/users_files/39561452/8c317712b6bf2e78fbf2dfff5722b878.docx