Роль, функції соціального педагога та практичного психолога в організації роботи з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах
03 лютого 2022 року на базі КУ «Новгород-Сіверський центр професійного розвитку педагогічних працівників» було проведено онлайн засідання для практичних психологів та соціальних педагогів у рамках якого було висвітлено Порядок реагування у випадку виявлення булінгу (цькування) та організацію роботи з дітьми у складних життєвих обставинах, Інформація щодо визначення статусу дитини в СЖО у випадку скоєння над нею насильницьких дій, надання відповідної допомоги та визначення чітких меж компетентності при наданні такої допомоги є актуальною як для адміністрації закладу так і для соціальних педагогів, ознайомилися з алгоритмом реагування учасників освітнього процесу та персоналу закладу у разі виявлення насильства над дитиною. Наталія Матрунич психолог Центру, наголосила на важливості узгодження дій адміністрації, педагогів та психологічної служби закладів освіти щодо запобігання проявам насильства, приведення у відповідність до чинного законодавства та розпорядчих документів алгоритму реагування на випадки булінгу (цькування), домашнього насильства та насильства за ознакою статі. Прослухали інформацію «Академічна доброчесність – запорука якісної освіти» від практичного психолога Орлівського навчально-виховного комплексу Олени Турок - була акцентована увага на тому, що сучасні можливості необмеженого та швидкого доступу до інформації можуть деструктивно впливати на свідомість особистості та створювати хибне уявлення про можливість привласнення чужих думок та результатів інтелектуальної діяльності.