A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ 2021/2022 Н.Р.

Дата: 24.12.2021 11:22
Кількість переглядів: 76

Важливими завданнями в роботі психологічної служби у закладах освіти є добір діагностичного інструментарію, придатного для роботи з різними категоріями здобувачів освіти.

Діагностична складова психологічного забезпечення наповнюється дослідженнями особистісних параметрів та особливостей: – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; – вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні.

Діагностичний інструментарій для фахівців психологічної служби схвалений ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»:
https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichnarobota/informatsijna-baza-psyholohiv-ta-sotsialnyh-pedahohi/navchalno-metodychnimaterialy-dlya-psyholohiv/psyhodiahnostychna-robota/

Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби : [метод. рек.] / авт.-упор.: В. М. Гор-ленко,
В. Д. Острова, Н. В. Сосновенко, І. І. Ткачук ; за заг. ред.
В. Г. Панка. – Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2018. – 106 с.

Перелік діагностичних методик з виявлення домашнього насильства відносно дітей.pdf

Міністерство освіти і науки України рекомендує працівникам психологічної служби застосовувати у своїй діяльності методичні рекомендації, орієнтовні циклограми діяльності працівників психологічної служби різних типів закладів освіти, розроблені Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи.

Циклограми розглядають як ефективний інструмент, що дозволяє усвідомити обсяг роботи, який потрібно виконати впродовж року, проаналізувати наявні ресурси. Для ефективної організації діяльності важливо дотримуватися відповідного управлінського циклу – періодичного повторення всіх основних завдань та функцій (видів) діяльності.

Методичні рекомендації щодо впровадження циклограм діяльності працівників психологічної служби : метод. рек. / авт.-упор.: В. М. Горленко, Ю. А. Луценко, В. Д. Острова, Н.?В.?Сосновенко, І. І. Ткачук ; за заг. ред. В. Г. Панка. – Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017. – 132 с.


« повернутися

Вхід для адміністратора