До уваги батьків!!!
Правила відвідування корекційно-розвиткових занять та проведення
комплексної оцінки в Комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний»
Новгород-Сіверської Чернігівської області на період дії воєнного стану
1. Перед тим, як іти з дитиною до ІРЦ зверніть увагу на те, чи повністю здорова
дитина: не підвищена температура, чи немає яких-небудь ознак нездужання.
При підозрі на хворобу зверніться до лікаря.
2. Після тривалої відсутності дитини на заняттях необхідно повідомити
консультантів інклюзивно-ресурсного центру про відновлення відвідування.
3. На період занять не залишати дітей в ІРЦ без супроводу батьків або їх
законних представників.
4. У випадку повітряної тривоги фахівець виводить дитину до батьків чи
відповідальних осіб, і батьки забезпечують дитині укриття.
5.Заняття та проведення комплексної оцінки на період оголошеної тривоги не
проводяться.
Найближче укриття розташоване у приміщенні ПШ «Дзвіночок», що
знаходиться за адресою вул. Владислава Шинкаренка 9А.
6. Приводьте дитину на заняття відповідно до вашого розкладу. Якщо ви не
зможете з’явитися на заняття просимо попереджувати фахівців у телефонному
режимі.
7. Не рекомендуємо одягати дітям прикраси із золота та срібла, давати із собою
цінні, коштовні іграшки. Адміністрація установи не несе відповідальності за
ювелірні прикраси (золоті сережки, ланцюжки, хрести, підвіси тощо), які
носять діти.
8. Своєчасно повідомляти фахівців про зміну номера мобільного телефону або
контактних даних.
9. При систематичному недотриманні правил відвідування, адміністрація
установи залишає за собою право розглянути питання стосовно подальшого
відвідування дитиною занять.
Шановні батьки!!!
До Вашої уваги комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області представляє міжнародні діагностичні методики, які можна пройти безкоштовно в нашій установі.
Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) — методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі.
"ТЕАССН" (РЕР-3) — методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутистичного спектра та пов’язаних із ним порушень розвитку.
WISC-IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей- IV) — стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.
Conners-3 - методика для діагностики синдрому(розладу) дефіциту уваги та гіперактивності.
CASD- методика для визначення розладів аутистичного спектра.