Від дослідника учителя - до дослідника учня
Дослідницька діяльність- вища форма самоосвітньої діяльності учня. Формування науково-дослідницьких вмінь у школярів - процес складний і довготривалий. Він не виникає на порожньому місці і не розвивається сам по собі. А тому завдання вчителя-керівника - поступово і методично формувати дослідницькі навички, здійснюючи постійний контроль за виконанням учнями науково-дослідницьких робіт; аналізувати і виправляти помилки; визначати найкращі, найефективніші шляхи виконання роботи, розчленувати її на певні складові та розділи, навчаючи учнів поєднувати дослідницьку діяльність з науковою, а також з'ясовувати можливості подальшого застосування результатів роботи.
5 листопада 2021 року пройшов вебінар для вчителів природничого циклу "Від дослідника учителя - до дослідника учня". Досвід роботи з учнями-дослідниками презентувала вчитель Грем’яцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Мироненко О.В.
https://Від дослідника вчителя - до дослідника учня